donderdag 15 november 2012

Nieuwsbrief 1, November 2012


Praktijk VRIJ!!! Nieuwsbrief 1, November 2012

 

 

Drukdrukdruk…. 

Ken je dat? Van die dagen dat je hoofd omloopt. Iedereen trekt aan je, je hoofd loopt om, de zaken die je beslist moet regelen kom je niet aan toe… Je blijft maar rennen, want als je door blijft gaan, krijg je het wel op tijd af. 

Nou zo'n dag had ik nu maandag ook. Door blijven rennen, net voor de lunch nog even dit doen, o, als ik nu toch in de buurt ben kan ik ook wel dat doen, en dit, en dat…. Tot de man met de hamer voorbij komt wanneer je bij Appie in de rij van de kassa staat… met als gevolg dat je de rest van de dag voor Pampus licht, en er niets meer uit je handen komt. Dus… doel niet bereikt. 

Op zulk soort momenten besef ik dat ik hetgeen ik andere leer ook op mijzelf moet toepassen. Dus, terug naar mijzelf en dit als uitgangspunt nemen. Werken volgens de basisprincipes van Mindfullness en handelen vanuit rust. Wanneer je dit doet, merk je dat je gefocust bent op de taak die je verricht, en dat je op deze wijze in hoog tempo de ene taak na de andere afwerkt, in een aanzienlijk kortere tijd. 

Voor mensen die dit moeilijk vinden zet ik een traject op, waarin je leert snel en efficiënt te handelen vanuit jezelf, vanuit je eigen rust. Voor €200,= krijg je hierin in vier lessen de basiscursus. Het contact is hierbij 1 op 1, zodat we het beste uit jou persoonlijke capaciteiten kunnen halen. Ben je geïnteresseerd? Neem dan contact op met Praktijk VRIJ!!! en maak de start om nu echt efficiënt aan het werk te gaan! 

Klik op de website op contact, en maak een afspraak!

www.praktijkvrij.com

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten